نمایندگی آسیاتک در شیراز

عاملیت فروش آسیاتک شیراز

نمایندگی آسیاتک در شیراز

عاملیت فروش آسیاتک شیراز

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

ثبت نام آسیاتک

asiatceh هومن شمس | سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ

ثبت نام اینترنت آسیاتک

برای ثبت نام در اینترنت آسیاک، شما می‌توانید از طریق سایت رسمی اینترنت آسیاک به آدرس PARKTAKHFIF.IR   به صفحه‌ی ثبت نام دسترسی پیدا کنید. در این صفحه، شما باید اطلاعات خود را وارد کرده و پس از تکمیل فرم ثبت نام، درخواست خود را برای خرید سرویس اینترنت آسیاتک ارسال کنید.

در این فرم ثبت نام، اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، نوع سرویس مورد نظر و سرعت مورد نیاز برای اینترنت را وارد می‌کنید. پس از تأیید درخواست شما توسط کارشناسان اینترنت آسیاک، به شما اعلام می‌شود که آیا درخواست شما تأیید شده است یا خیر.

به علاوه، شما می‌توانید با تماس با شماره‌ی پشتیبانی09335665646 اینترنت آسیاتک و یا مراجعه به دفتر مرکزی اینترنت آسیاک در شهر تهران، از کارشناسان مجرب و متخصص این شرکت راهنمایی و مشاوره در خرید سرویس اینترنت پرسرعت و با کیفیت دریافت کنید.

نمایندگی آسیاتک سراسری

کلمات کلیدی مرتبط با ثبت نام اینترنت آسیاک شامل:

"ثبت نام اینترنت آسیاتک"، "اینترنت پرسرعت آسیاتک"، "ثبت نام آنلاین اینترنت آسیاتک"، "خرید اینترنت آسیاتک"، "فرم ثبت نام اینترنت آسیاتک"، "سرعت بالای اینترنت آسیاتک"، "پشتیبانی آسیاتک برای خرید اینترنت"، "قیمت اینترنت آسیاتک"، "مشاوره خرید اینترنت آسیاتک"، "آسیاتک اینترنت پرسرعت و پایدار".

  • asiatceh هومن شمس

جشنواره تابستانی آسیاتک

asiatceh هومن شمس | شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰ ق.ظ

طرح های جشنواره آسیاتک

جشنواره آسیاتک شیراز؛ با طرح های استثنایی در دنیای اینترنت، همراه شما در تجربه اینترنت پرسرعت و خدمات با کیفیت است. با ما همراه شوید و از فرصت های فوق العاده این جشنواره بهره‌مند شوید!

در حال حاضر سه طرح جشنواره آسیاتک موجود می باشد. که شما در استان فارس و سراسر ایران می توانید اقدام به ثبت نام یکی از طرح های جشنواره آسیاتک نمایید.

سرعت 8مگ 3ماهه 2000 گیگ  109400
سرعت 8مگ 3ماهه 2000 گیگ  197000

سرعت 8مگ 6 ماهه 5000 گیگ 426000

سرعت 8مگ12ماهه 20000گیگ 1325000

 

جهت ثبت نام کلیک کنید.

 

  • asiatceh هومن شمس